Villkor

På den här sidan finner du våra allmänna villkor såsom betalningsalternativ, betalningsvillkor, vår prislista, regler för avbokning, rabatter och hur vi behandlar personuppgifter.

Betalningsalternativ

Vi erbjuder betalning via e-faktura och swish. Delbetalning är också möjligt.

Betalningsvillkor

Faktura skickas via e-post och den löper på 14 dagar. Den har en dröjsmålsränta på 12% och påminelseavgiften är 60kr.

Prislista

Samtliga priser på denna hemsida är inklusive moms. Vi reserverar oss för eventuella publiceringsfel och förbehåller rätten att ändra priset om fel har uppstått.

Avbokning

Avbokning av lektionen måste göras 24h före lektionen, annars debiteras 50% av lektionens kostnad.
Om du blir sjuk, har du möjlighet att ersätta lektionen vid någon annan tillfälle eller ha en digital lektion istället.
Inställd lektion från Göteborgs Fiolskola ges igen vid snarast möjliga tid.

Syskonrabatt

De familjer som har fler än ett barn i undervisning på Göteborgs Fiolskola får syskonrabatt. Det första barnet som anmäls betalar fullt pris. Övriga syskon erhåller en rabatt om 25% vardera, dock rabatten gäller inte i gruppaketet.

Personuppgifter/GDPR

Vi behöver spara och behandla personuppgifter om dig för att kunna utföra lektionerna. Vi värnar våra kunder och elevers personliga integritet.Vi delar inte våra kunders uppgifter. Vi behöver dina kontaktuppgifter för att fakturera och för att hålla kontakt med dig via sms och mejl.
Marknadsföring på sociala medier sker bara om du medger att vi har lov för att göra det.